جزیره کامپیوتر

روزنه ای به دنیای کامپیوتر

دانلود مجموعه بازی ها و برنامه های آندروید Android Apps & Games

 Games-And-Appz-Pack

Android Apps & Games – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید .


برچسب‌ها: دانلود مجموعه بازی ها و برنامه های آندروید, Android Apps & Games, دانلود مجموعه بازی, دانلود مجموعه بازی اندروید, دانلود مجموعه برنامه اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  سه شنبه 27 فروردين 1392ساعت 14:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی پرش از برج – Rope’n’Fly – From Dusk v2.0 برای اندروید

 

RopenFly_headr

 

در این بازی باید به کارکتر بازی کمک کنید که از آسمان خراش اویزان شود و با پرش از ساختمان ها با استفاده از روش های مختلف جان خود را نجات دهد ، روش مختلفی برای عبور از ساختمان ها وجود دارد ، حتی می توانید با استفاده از بالون و هواپیما کمک گرفته تا قسمتی از مسیر را طی کنید این بازی برای ندروید نسخه ۲٫۲ و بالاتر است.


برچسب‌ها: بازی پرش از برج, Rope’n’Fly From Dusk برای اندروید, پرش از برج, اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 14:53  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی شهر اسرار City Of Secrets v1.3 برای اندروید

 City-Of-Secrets_header

 

City Of Secrets در این بازی می بایست با انجام مراحل و عملیات هایی که به شما واگذار می شود و برایتان در نظر گرفته شده است مراحل بازی را یکی پس از دیگری بگذرانید . بازی از موزیک و گرافیک واقعا بی نظیری بهره گرفته است که در کنار مراحل فکری محیطی لذت بخش را برای شما به ارمغان می اورد.City Of Secrets در گوگل پلی رتبه یکی از بهترین بازی های ماجراجویی با انیمیشن ۳D و گرافیک فوق العاده را به خود اختصاص داده این بازی برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر است.


برچسب‌ها: بازی شهر اسرار City Of Secrets برای اندروید, بازی شهر اسرار برای اندروید, بازی شهر اسرار, اندروید, دانلود دیتای بازی City Of Secrets,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 14:50  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی با هیولاها Beat the Beast v1.0.8 برای اندروید

Beat-the-Beast_header

 

Beat the Beast این بازی با محیط زیبا و گیم پلی ۳۶۰ درجه یک تجربه کاملا جدید را برای شما به ارمغان می اورد! در این بازی وظیفه شما محافظت از دروازه های شهر در برابر هیولا و موجودات بیگانه میباشد و باید با استفاده از مهارت های خاص خود ان ها را نابود کنید! بازی از محیط ۳  بعدی زیبایی برخوردار می باشد این بازی برای اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر است.


برچسب‌ها: بازی با هیولاها Beat the Beast برای اندروید, Beat the Beast, اندروید, هیولا, بازی با هیولاها, بازی با هیولاها برای اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 14:45  توسط بهمن قرائی مقدم 

هیولای پشمالوی کوچک – Tupsu-The Furry Little Monster v1.5.2

 

Tupsu_header

 

در بازی Tupsu-The Furry Little Monster شما باید یک هیولای کوچک و زیبا را هدایت کنید . چشم این هیولا قادر به چسبیدن به هر قسمتی از زمین است و شما باید با چسباندن چشم این هیولا به زمین و صخره ها، او را تاب دهید و به جلو ببرید تا وارد نقطه ای سیاه رنگ شود. در ابتدا هیولا کوچک است و دارای یک چشم است ولی با گذراندن مراحل، چشم های این هیولا زیاد می شود بازی دارای گرافیکHD، اجرای خوب قوانین فیزیک، طراحی زیبا و ۳۰ مرحله چالش برانگیز است این بازی برای اندروید  ۲٫۳ و بالاتر است.


برچسب‌ها: هیولای پشمالوی کوچک, Tupsu-The Furry Little Monster, Tupsu, هیولای پشمالو, Android, بازی Tupsu برای اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  یک شنبه 13 اسفند 1391ساعت 13:50  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی مبارزه با گرانش GRAVITY PROJECT v1.4 برای اندروید

 GRAVITY-PROJECT_header

 

دویدن، پرش و چرخش در بازی جذاب و هیجانی GRAVITY PROJECT. اگر بازی پپسی من را در گذشته بازی کرده باشید، این بازی بسیار شبیه آن است. در این بازی شما در حال دویدن هستید و در همان حال باید از موانع و گذرهای مختلف عبور کنید. زمان در این بازی بسیار مهم است، پس باید تا جای ممکن سریع بدوید. این بازی اعتیاد آور است این برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر است.


برچسب‌ها: بازی مبارزه با گرانش GRAVITY PROJECT برای اندروید, بازی مبارزه با گرانش برای اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 12 اسفند 1391ساعت 14:44  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی انگشتان ارتشی – Finger Army 1942 v2.0 برای اندروید

 Finger-Army_header

 

Finger Army 1942 یک بازی پر طرفدار کامپیوتری هست که حالا شاهد نسخه آندرویدی آن نیز هستیم . در این بازی  باید سربازانی را که با سرعت بسیار بالا از مخفی گاه های خود به سمت بالا می آیند ، پیش از آنکه به سوی شما شلیک کنند از بین ببرید .بعضی از آنها پرچم سفید بالا آورده و خود را تسلیم کنند و شما نمی بایست به سوی آنها شلیک کنید .و با پیروزی درجه خود را بالا ببرید این بازی برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر است.


برچسب‌ها: بازی انگشتان ارتشی, Finger Army 1942 برای اندروید, انگشتان ارتشی برای اندروید, اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 12 اسفند 1391ساعت 14:23  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی زیبای Call of Mini: Brawlers v1.2 برای اندروید

 Call-of-Mini_Brawlers_header

 

سری بازی های call of mini از محبوب ترین بازی های اندروید می باشند . هم اکنون نسخه جدیدی از این بازی ها با نام brawlers منتشر شده است . با نشت کردن مقداری اشعه های رادیو اکتیو مردم منطقه به کار هایی عجیب مانند خوردن مغز ها کرده اند ! شما باید با تفنگ ها و سلاح هایتان به جنگ با آنها بروید این بازی اندروید نسخه ۲٫۰٫۱ و بالاتر است !


برچسب‌ها: بازی زیبای Call of Mini: Brawlers برای اندروید, بازی اندروید, اندروید, بازی Call of Mini برای اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  شنبه 12 اسفند 1391ساعت 14:19  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی جمع آوری الماس ها در Rail Rush 1.1.2 برای اندروید

 Rail-Rush-1.1

 

برای یک ماجراجویی بر روی ریل های شناور آماده شوید و فقط در طی بازی مراقب موانع باشید. در بازی Rail Rush وظیفه شما این است که سنگ ها، طلاها و الماس ها را جمع آوری نمایید، در طول مسیر سفر خود بر روی ریل شما سورپرایزهای بسیاری خواهید داشت و اگر بتوانید بهترین و خاص ترین سورپرایز را جمع آوری نمایید شما خوش شانس خواهید بود. جمع آوری الماس ها به شما توانایی انفجار موانع سر راهتان را می دهد. ویژگی منحصر به فرد این بازی این است که در شش محیط جذاب از جمله: غار ها،اعماق آب ها،لانه های عنکبوتی ،شهر مردگان و خانه های قارچی و مرحله های شگفت انگیزی که سرشار از رنگ بندی های زیبا است می باشد این بازی برای اندروید ۲٫۱ و بالاتر است.


برچسب‌ها: بازی جمع آوری الماس ها در Rail Rush برای اندروید, Rail Rush برای اندروید, بازی جمع آوری الماس, بازی جمع آوری الماس ها برای اندروید,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 11 اسفند 1391ساعت 11:49  توسط بهمن قرائی مقدم 

بازی مبارزه با خوک ها در Angry Birds Space Premium v1.4.0 برای اندروید

 Angry-Birds-Space-Free-Download-for-PC-Angry-Birds-Space-Games

 

بازی محبوب و پرطرفدار Angry Birds Space Premium این بار در محیطی جدید و با چالش های متفاوت با ورژن های قبلی در اختیار شما قرار گرفته است. بعد از دزدید شدن تخم ها توسط claw، مرغ های عصبانی او را تا داخل سوراخ کرم دنبال کردند اما خود را در یک فضای عجیب و جدید یافتند. مرغ ها در فضایی پر از خوک های فضایی شناور هستند و خود را آماده نبرد کرده اند. در این محیط همه چیز شناور بوده و خبری از جاذبه نیست. نگران نباشید و از قدرت جادویی این پرندگان استفاده کنید. این بازی شامل بیش از ۱۵۰ مرحله است. شما علاوه بر داشتن پرندگان جدید دارای قدرت های جدید نیز هستید و در صورت گرفتن تمام امتیازات می توانید از مراحل هدیه نیز لذت ببرید. نکته مهم دراین ورژن این است که شما می توانید از نیروی جاذبه سیارات دیگر برای دقیق تر شدن پرتاب های خود استفاده کنید این بازی برای اندروید ۲٫۲ و بالاتر است.


برچسب‌ها: بازی مبارزه با خوک ها در Angry Birds Space Premium برای اندروید, Angry Birds Space Premium, بازی مبارزه با خوک ها, پرندگان خشمگین,
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  جمعه 11 اسفند 1391ساعت 11:8  توسط بهمن قرائی مقدم 

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد